czwartek, 13 lutego 2014

Zamiast walentynek

Witajcie :)
Walentynki to takie urocze święto, do którego zostaliśmy poniekąd zmuszeni. Ani ja, ani mój luby nie przepadamy za nim, ale zawsze miło jest dostać kwiaty i czekoladki. Swe zakochanie okazaliśmy zatem nieco wcześniej niż obyczaj przykazał. Tylko co można dać facetowi...?
Wymyśliłam, że zrobię zwierzątka, które bardzo lubi. Tak oto powstał pan pająk i pan kameleon. Prezent się spodobał i zawisł nad biurkiem. Dobrze, że lubi też inne gatunki - kolekcja będzie ulegać powiększeniu :)



















2 komentarze:

  1. Ale super pomysł. :D Ja dla mojego faceta musiałabym wyklejać stare samochody. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już wiesz jaki zrobić mu prezent niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i dzielicie się z dobrym słowem :)