wtorek, 25 lutego 2014

Potwornie

Witajcie :)

Pochwalę się dziś książeczką, którą poczyniłam z okazji urodzin pewnego Krzysia.
Ponieważ nigdy nie wiem co będzie odpowiednim prezentem, wymyśliłam sobie, że może by tak spróbować z potworami. Nie z bardzo strasznymi, lecz kolorowymi, a nawet pociesznymi. Potwory przymocowały się do stron za pomocą rzepów, więc można kombinować z ich ustawianiem. Można też przy użyciu agrafki zrobić z nich ozdobę na plecak, firankę czy też ubranie.
Mam nadzieję, że nie znudzą się zbyt szybko :)


















16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bałam się, że mogą być za straszne, ale na szczęście nie były :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli któryś spodoba się szczególnie, to zrobię jubilatowi dużą wersję :)

      Usuń
  3. Super pomysł :) teraz tyle tych zabawek dla maluchów, ale zawsze fajniejsze są te wykonane samemu, od serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy takie lubią, ale mam nadzieję, że Krzysiowi się prezent spodobał :)

      Usuń
  4. Ekstra prezent, taki autorski i z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w tym pomysle!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacja. Kiedyś zrobię coś takiego. Pewnie musiałaś w to włożyć sporo pracy. Powiem tak: było warto! Sama chciałabym dostać taki prezent.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://ktogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Rewelacja! Że to jest "ruchome" , to super, że tak wymyśliłaś...:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie chciałam uziemionych potworów, więc dałam im możliwość ucieczki ze stron :)

      Usuń
  8. świetna!!! sama się zbierałam do takiej książeczki ale poległam :((. Twoja jest naprawdę bombowa a co najważniejsze kolorowa a to dla dzieci najważniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i dzielicie się z dobrym słowem :)