piątek, 31 lipca 2015

Książeczka

Witajcie :)
Uszyłam ostatnio książeczkę dla pewnej mamy, a właściwie dla jej córeczki :)
Jedną z wytycznych była faktura, stąd na przykład paski różnych materiałów przyszyte obok siebie. Jest też trochę kieszonek, figury na rzepy, grający kwiatek i masa wstążeczek.
Widziałam jaką siłę ma mała w rączkach i mam nadzieję, że uszytek nie ulegnie zbyt szybko uszkodzeniom :)
Jeśli chodzi o rozmiary to jest spora, bo ma 31x31cm i może spokojnie robić za poduszkę, zwłaszcza że ma wypełnienie z watoliny :)














16 komentarzy:

  1. ojej jaka pomysłowa:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super książeczka, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te książeczki, wspaniale rozwijają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie zajmująca dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, kolorowa i kreatywna książeczka :) Masz na prawdę super pomysły :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ super książeczka!!! Ja na gwiazdę dla najmłodszego aktualnie członka naszej rodziny będę chciała uszyć coś właśnie w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa super :) jestem fanką takich książeczek. Twoja jest bardzo pomysłowa i z pewnością dziecko nie będzie się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super książeczka! Bardzo kolorowa, kreatywna i z pewnością będzie super zabawką dla obdarowanej osóbki. Takie zabawki potrafią być bardzo zajmujące dla małych rączek.

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę fantastycznie wyszła Ci ta książka, ja bym poległa już na okładce:))

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę fantastycznie wyszła Ci ta książka, ja bym poległa już na okładce:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zabawka. Czy jest możliwość jej kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna! Poszukuję właśnie takiej z guzikami, sznurowadłem, przeplatankami itp. Można taką zamówić u Pani?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i dzielicie się z dobrym słowem :)