sobota, 8 marca 2014

Koszyczki - odsłona druga

Koszyczków wielkanocnych ciąg dalszy. Dziś w kolorze kurczakowym :)












A na koniec wielka niespodzianka dla mnie. Natalia z bloga Simple Variations przysłała mi te oto piękne twory swe. Nie wiem skąd dowiedziała się o mych urodzinach, ale się dowiedziała. I obdarowała :) Nie mogę się napatrzeć. A, że ja z tych podziwiających zwłaszcza, używanie odkładam na później, bo szkoda mi zniszczyć cokolwiek :)
Zapraszam Was do pooglądania jej prac. Zapewniam, że się spodobają :)



6 komentarzy:

  1. Koszyczek jest rewelacyjny. :))
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że to wszystko doszło w jednym kawałku. :D Miałam mega tremę. Ale jeśli mówisz, że Ci się podoba to chyba sukces. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak może się nie podobać. Wymyślam do czego by tu przeznaczyć notes i póki co nic nie jest go godne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszyczki, a napisz mi proszę, czym wpinasz ten nap. Masz napownicę kaletniczą, czy taką ręczną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła ręczna, szału nie robi, ale czasem się przyda :)

      Usuń

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i dzielicie się z dobrym słowem :)